„Do najnavštevovanejších kvetinárstiev v Bukurešti sme umiestnili kytice, v ktorých namiesto kvetov boli naaranžované baseballové pálky,“ hovorí Pavel Fuksa, kreatívny riaditeľ agentúry Jandl.
A pokračuje: „Vsadili sme na silný headline: ´V Rumunsku jedna zo štyroch žien dostáva bitku namiesto kvetov´.” Kampaň pripravila pre Beneva Foundation, neziskovú organizáciu so sídlom v Bukurešti. Tá sa rozhodla verejne otvoriť tému domáceho násilia, ktorá je ešte aj v 21.storočí v tejto krajine tabuizovaná. Štatistiky z Rumunsku hovoria, že každá štvrtá žena je zneužívaná.
Kampaň potrvá do konca novembra v Rumunsku. Téma domáceho násilia sa spontánne šíri facebookom a dostala sa aj napríklad do ženského magazínu a rannej TV show.
TV ukážka:
Print kampane:
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Alexis Blanco
Copywriter: Eugen Suman
Illustrator: Ivan Holic
Zdroj: Jandl, marketing a reklama