StoryEditor

JANDL vyhral tender Ministerstva vnútra SR

27.10.2011, 00:00

Ide o osvetovú kampaň, ktorá citlivo zobrazuje emocionálne a eticky náročnú problematiku novodobého otroctva. Kampaň vytvorená pod taktovkou agentúry Jandl je zameraná na obyvateľov zo sociálne slabšieho prostredia.

Headline kampane „Bez informácií sa stávaš otrokom“ vystihuje zmysel jej existencie. Taktným spôsobom propaguje Národnú linku pomoci obetiam obchodovania s ľuďmi. Linka slúži ako nástroj na predchádzanie rizík spojených s pracovnou migráciou a nechránenou prácou zraniteľných skupín obyvateľstva. Informuje o možnostiach prevencie a následne pomáha ľuďom, ktorí sa z vlastnej naivity dostali do problémov.

Cieľovkou sú najmä dlhodobo nezamestnaní muži v produktívnom veku, sekundárne sú dotknutí absolventi stredných a vysokých škôl, ktorí bez praxe nemajú šancu získať finančne zaujímavé zamestnanie.

Kampaň prebieha od 18. októbra do polovice decembra v printoch, rozhlase a televízii.

TV spot kampane:

 

Vizuál kampane:

Vizitka kampane:

Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Alexis Blanco
Copywriter: Eugen Suman
Fotograf: Jan Rambousek
Režisér: Juraj Krasnohorský
Produkcia: Protos Productions, Playground
Postprodukcia: Protos Productions, Playground
Account Director: Rastislav Kuttner

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 00:50