Stačí, keď vyjadríte svoj názor k nastávajúcim voľbám.
Postup je jednoduchý – lajknete stránku, označíte tri veci, ktoré sú pre vás vo voľbách najdôležitejšie a zvolíte, že sa chcete vidieť na billboarde na jednom z najfrekventovanejších miest New Yorku.
Zvoliť si môžete aj to, že si neželáte ocitnúť sa na billboarde, no váš názor sa bude aj tak počítať do štatistiky. V praxi to vyzerá tak, že kliknete na tri ikony (vizuáli si môžete pozrieť nižšie) a Facebook neskôr vyhodnotí, čo užívatelia považujú za dôležité vo voľbách.
Kampaň sa volá 2012 Matters a ide o experiment agentúr, sociálnych sietí a majiteľov OOH plôch. Na druhej strane týmto Facebook aj riskuje. Tí, ktorí aspoň sčasti sledujú Marka Zuckerberga, vedia, ako dôležité je pre neho zdieľania dát. Známe je však to, že práve kvôli politickým rozdielom sú ľudia ochotní priateľstvo na Facebooku zrušiť. Napriek tomuto riziku Facebooku neváhal. Je to pekný príklad ďalšieho prepojenia offline sveta s online.
Zdroj: Mashable.com