StoryEditor

Poznáme najefektívnejšie slovenské kampane. Ceny EFFIE 2011 sú rozdané

29.09.2011, 00:00

Kampaňami ocenenými zlatou EFFIE sú Orange Improliga (Wiktor Leo Burnett) a Lepiči – nový komunikačný koncept VÚB (Istropolitana Ogilvy). Pozrite si kompletné výsledky.

Na súťaži efektivity marketingovej komunikácie bodovali kampane od reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy. Agentúra si odniesla tri ocenenia (2 x bronz a 1x zlato), pritom získala 2 shortlisty v kategórií telekomunikačné služby. Z toho jeden shortlist je udelený za spoluprácu s digitálnou agentúrou Zaraguza Digital a mediálnou agentúrou Mediaadge:cia.

Agentúra Wiktor Leo Burnett obdržala tri ceny - jednu zlatú EFFIE a dve bronzové. „Ďakujem kolegom za každý jeden deň a hodinu, kedy robili poctivú "reklamnštinu". Ďakujem klientom, že nám veria a zverujú reklamné rozpočty. Ďakujem určite konkurencii – všetkej tej, ktorá hrá fér," povedal v ďakovnej reči po vyhlásení výsledkov managing director agentúry Peter Kontra.

Tento rok bolo rozdaných celkovo sedem EFFIE, z toho iba dve zlaté.

Všetkých sedem EFFIE sa rozdalo iba v troch kategóriách zo šiestich. Vo zvyšných troch –tovar dlhodobej spotreby, nefinančné služby a dobročinný marketing – sa porota rozhodla ceny neudeliť.

Slávnostný ceremoniál EFFIE sa tento rok spojil i s ďalším ocenením – Agentúrou roka. Tú vyhlasuje odborný mesačník Stratégie spolu s Klubom reklamných agentúr Slovenska. Prihliada na viaceré aspekty, napríklad víťazstvá agentúry na Slovensku a v zahraničí, či ekonomické výsledky. Tento rok ju dostala agentúra Wiktor Leo Burnett. Prečítajte si viac v článku Víťazní WaLiBuci.

Výsledky EFFIE 2011

EFFIE 2011

(agentúra/názov kampane/klient)

A. Rýchloobrátkový tovar

Zlatá EFFIE neudelená

Strieborná EFFIE neudelená

Bronzová EFFIE:

  • Istropolitana Ogilvy/Bažant Radler/Heineken Slovensko, a.s.

Na shortliste aj:

  • Mayer/McCann Erickson/Nahraj si s kamarátmi a vyhraj!/Heineken Slovensko, a.s.
  • MUW Saatchi & Saatchi/Krajšia časť dňa/Pivovary Topvar, a.s.
  • VACULIK ADVERTISING/Chuť dotiahnutá do konca/Pivovary Topvar, a.s.

B. Tovar dlhodobej spotreby

EFFIE neudelené

C. Služby finančné

Zlatá EFFIE:

  • Istropolitana Ogilvy/Lepiči - nový komunikačný koncept VÚB/VÚB Banka, a.s.

Strieborná EFFIE neudelená

Bronzová EFFIE:

  • Effectivity/Dostupná pôžička - Jingle bells/Poštová Banka, a.s.
  • Wiktor Leo Burnett/Nerobte nič bez toho, aby ste na tom zarobili/J&T Banka, a.s.

Na shortliste aj:

  • VACULIK ADVERTISING/Hypotéka 3,75 %/Tatra Banka, a.s.

D. Služby nefinančné

EFFIE neudelené

E. Telekomunikačné služby

Zlatá EFFIE:

  • Wiktor Leo Burnett/Orange Improliga/Orange Slovensko, a.s.

Strieborná EFFIE neudelená

Bronzová EFFIE:

  • Istropolitana Ogilvy/Pappardelle/Slovak Telekom, a.s.
  • Wiktor Leo Burnett/Orange Street Art Gallery/Orange Slovensko, a.s.

Na shortliste aj:

  • Istropolitana Ogilvy/Volanie na ulicu/Slovak Telekom, a.s.
  • Istropolitana & Zaraguza/Podeľte sa o úspech/Slovak Telekom, a.s.
  • Mediaedge:cia/T- Mobile (Mobilný Internet sponzoring Česko Slovenská Superstar)/Slovak Telekom, a.s.

F. Dobročinný marketing (sociálne a ekologické kampane)

EFFIE neudelené


O EFFIE: Slávnostné vyhlásenie výsledkov EFFIE 2011 sa konalo v bratislavskom hoteli Double Tree by Hilton. Súčasťou programu bol aj HNClub na tému Efektivita komunikácie.

Organizátorom EFFIE je Klub reklamných agentúr Slovenska a Hospodárske noviny. Hlavným partnerom aktuálneho ročníka bol GfK, partnerom Double Tree by Hilton, odborným garantom Strategie a mediálnym partnerom Hospodárske noviny. Predsedom poroty bol tento rok Peter Mažerik z Tatra Banky.

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 19:07