Stratégie sa chystajú naplno využívať Twitter, na ktorom majú vyše 1 500 followerov.
Twitter na konferencii Living on the Edge zafungoval. "Záver je jednoznačný – význam Twittera sa zvykne v našich končinách podceňovať, ale opak môže byť pravdou. Minmálne v B2B segmente jednoznačne pozitívna skúsenosť," hodnotí v aktuálnom newsletteri spoločnosť Mindshare, ktorá zabezpečovala komunikáciu konferencie na sociálnych sieťach.
Ako uvádza Mindshare s odvolaním sa na server TweetReach, celkový počet videní so špecifikáciou @hnkonferencie bol do dňa konania konferencie 62 147 a dosah 9 399 ľudí prostredníctvom 223 tweetov a re-tweetov. Súčasťou aktivít na Twitteri bola súťaž a spolupráca s @HNonline.
Plány s Twitterom má aj samotný mesačník Stratégie, ktorý bol partnerom koferencie. Stratégie na Twitteri nedávno dosiahli 1 500 followerov. Práve táto sociálna sieť bude aktívne využívaná po štarte redizajnovaného webu Strategie.sk. @strategiesk budú prinášať najčerstvejšie informácie o dianí v brandži v reálnom čase.
Zdroj: Miroslava Klempová, Ivan Krasko