StoryEditor

Lebo Medveď! – kampaň Mercedes-Benz

22.09.2011, 00:00

Slovenský predajca značky Mercedes-Benz sa od začiatku septembra prezentuje v uliciach novou, provokatívnou kampaňou. Tá nielen zásadne mení doterajšiu komunikáciu značky, ale ruší aj zaužívané stereotypy, ktoré si ľudia spájajú so značkou Mercedes-Benz a tiež s automobilovou reklamou ako takou.

Autorom kampane je agentúra VACULIK ADVERTISING a ústrednou ideou je využitie ľudovej frázy „Lebo Medveď!“ ako univerzálnej odpovede na akúkoľvek otázku spojenú s výberom auta. Momentálne prebieha úvodná fáza kampane, ktorá konfrontuje ikonickú značku Mercedes s dvoma najväčšími konkurentmi.

Outdoroové a printové vizuály odpovedajú na otázky „prečo nie audina“ a „prečo nie bavorák“ univerzálnym „Lebo Medveď“. Webová stránka www.lebomedved.sk ponúka dôvody „prečo práve Medveď“. Kampaň pokračuje na ďalších nadlinkových a podlinkových nosičoch a prinesie ďalšie otázky so známou odpoveďou.

TV spot kampane:

 

 

Vizuály kampane:

Rádio spoty kampane:

Lebo Medveď - Bavorák

Lebo Medveď - Audina

Vizitka kampane:
Názov kampane: Lebo Medveď!
Klient: Mercedes-Benz Slovensko
Produkt: image kampaň
Reklamná agentúra: VACULIK ADVERTISING
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič
Art Director: Peter Hrevuš, Andrej Čanecký, Milan Malý
Copywriter: Vladimír Križan
Použité médiá: OOH, internet, TV, rádio
Termín nasadenia: od 5.9.2011

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2025 01:26