Slovenský predajca značky Mercedes-Benz sa od začiatku septembra prezentuje v uliciach novou, provokatívnou kampaňou. Tá nielen zásadne mení doterajšiu komunikáciu značky, ale ruší aj zaužívané stereotypy, ktoré si ľudia spájajú so značkou Mercedes-Benz a tiež s automobilovou reklamou ako takou.
Autorom kampane je agentúra VACULIK ADVERTISING a ústrednou ideou je využitie ľudovej frázy „Lebo Medveď!“ ako univerzálnej odpovede na akúkoľvek otázku spojenú s výberom auta. Momentálne prebieha úvodná fáza kampane, ktorá konfrontuje ikonickú značku Mercedes s dvoma najväčšími konkurentmi.
Outdoroové a printové vizuály odpovedajú na otázky „prečo nie audina“ a „prečo nie bavorák“ univerzálnym „Lebo Medveď“. Webová stránka www.lebomedved.sk ponúka dôvody „prečo práve Medveď“. Kampaň pokračuje na ďalších nadlinkových a podlinkových nosičoch a prinesie ďalšie otázky so známou odpoveďou.
TV spot kampane:
Vizuály kampane:
Rádio spoty kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Lebo Medveď!
Klient: Mercedes-Benz Slovensko
Produkt: image kampaň
Reklamná agentúra: VACULIK ADVERTISING
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič
Art Director: Peter Hrevuš, Andrej Čanecký, Milan Malý
Copywriter: Vladimír Križan
Použité médiá: OOH, internet, TV, rádio
Termín nasadenia: od 5.9.2011
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie