StoryEditor

SAB Miller uvádza Radler Smädný Mních

30.03.2012, 00:00

Kampaň na nový produkt vytvoril MUW Saatchi&Saatchi.;

SAB Miller prináša na trh novinku Radler Smädný Mních. Má nižší obsah alkoholu a osviežujúcu citrónovú príchuť. Televízny spot ku kampani Radler Smädný Mních, ktorý režijne vytvoril holandský režisér Ivo Mostertman, nás opäť prenesie do stredoveku v tradícií predchádzajúcich TV spotov tejto značky. Hlavný claim znie „Poctivá práca prináša ovocie“.

Kampaň namixovaná z TVC (20" a 10"), printu, OOH a POSM je spustená od 26. marca 2012 a pochádza z dieľne agentúry MUW Saatchi&Saatchi.

SPOT KAMPANE:

VIZITKA KAMPANE:

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Katarína Kurečková
Art Director: Branislav Mladý
Account Manager: Katka Kohoutová
Produkcia: Eallin
Réžia: Ivo Mostertman
DOP: Ramonas Greicius
Hudba: Michal Dvořák

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 20:04