Kampaň na nový produkt vytvoril MUW Saatchi&Saatchi.;
SAB Miller prináša na trh novinku Radler Smädný Mních. Má nižší obsah alkoholu a osviežujúcu citrónovú príchuť. Televízny spot ku kampani Radler Smädný Mních, ktorý režijne vytvoril holandský režisér Ivo Mostertman, nás opäť prenesie do stredoveku v tradícií predchádzajúcich TV spotov tejto značky. Hlavný claim znie „Poctivá práca prináša ovocie“.
Kampaň namixovaná z TVC (20" a 10"), printu, OOH a POSM je spustená od 26. marca 2012 a pochádza z dieľne agentúry MUW Saatchi&Saatchi.
SPOT KAMPANE:
VIZITKA KAMPANE:
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Katarína Kurečková
Art Director: Branislav Mladý
Account Manager: Katka Kohoutová
Produkcia: Eallin
Réžia: Ivo Mostertman
DOP: Ramonas Greicius
Hudba: Michal Dvořák

Zdroj: Erika Brindzová

