S cenami odišla Istropolitana Ogilvy, Made by Vaculik, Ctrl_Alt, Triad Advertising, Wiktor Leo Burnett, Jandl marketing a reklama a Zaraguza Digital.
Česká kreativna súťaž Metro Zlatá pecka včera spoznala víťazov 17. ročníka. Prihlásilo sa deväť slovenských agentúr, z toho sedem dostalo cenu.
Dve Zlaté pecky si včera odniesla agentúra Istropolitana Ogilvy za rozhlasový spot pre Nadáciu VÚB a televízny na pivo Zlatý Bažant. Ostatné slovenské agentúry získali po jednej cene. Triad Advertising však získal okrem toho aj špeciálnu cenu – cenu digitálnej poroty za riešenie pre Analytics.sk.
Z českých agentúr bodovalo osem. Najviac – po dve Zlaté pecky – získali Ogilvy & Mather, Euro RSCG a dívízia Saatchi & Saatchi Lion Communications.
Víťazné projekty slovenských agentúr na súťaži Zlatá pecka 2011
Kategória | Prihlasovateľ/agentúra | Názov | Zadávateľ/klient |
---|---|---|---|
Multimediálna a internetová prezentácia | TRIAD Advertising | Pilsner Kompas | Pivovary Topvar |
Rozhlasový spot | Istropolitana Ogilvy | Výkrik | Nadácia VÚB |
TV spot | Istropolitana Ogilvy | Svet a Slováci | Heineken Slovensko, a. s./Zlatý Bažant |
TV spot | JANDL, marketing a reklama | Bez hudby to neni ono | Kiss Radio |
Videoprezentácia projektu | CTRL ALT/ETC Slovakia | Hudobný festival TOPFEST & Braňo Mojsej | Agentúra DUNA |
TV spot | Wiktor Leo Burnett | Astronaut | J&T Banka |
Microsite |
Zaraguza Digital |
Moja krvná skupina | Dôvera, zdravotná poisťovňa |
Internetové reklamné formáty | Made by Vaculik (VACULIK ADVERTISING) | Lóve – warez edition | InOut |
Cena digitálnej poroty: Triad – Analytics.sk – Riesenia.com
Kompletné výsledky na webe Marketing & Media
Pred rokom uspelo na Zlatej pecke osem slovenských agentúr a pred dvoma rokmi štyri.
Zlatú pecku vyhlasuje Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie (AČRA). Tento ročník sa prihlášilo 219 prác od 46 agentúr. Okrem odbornej poroty mohla v online hlasovaní rozhodnúť aj verejnosť.
Zdroj: Ivan Krasko