Agentúra Triad spolu s PR klubom pripravujú vikendovú dielňu pre ľudí z oblasti PR. Cieľom bude vysvetliť, ako „PRisti“ preniknú do digitálu čo najjednoduchšie.
Triad tak nadviazal spoluprácu s PR klubom v Čechách. Zameraná bude vytváranie komplexnej komunikačnej stratégie a jej digitálnej zložky.
„PR ľudia v ČR si uvedomujú, že bez digitálu to nepôjde, ale často krát nevedia, čo od toho očakávať, ako to uchopiť, ako si na tento účel „vybojovať budget", alebo ako pripraviť brief pre digitálnu agentúru. Je pochopiteľné, že ak majú PR ľudia obsiahnuť „tradičné" PR, tak im na získanie expertízy v digitále veľa priestoru nezostáva,“ vysvetľuje zámer stretnutia Petra Jankovičová, ktorá sa stala tvárou agentúry Triad v susednom Česku a víkendový workshop povedie spolu s Martinom Palšovičom (Triad Advertising). „Veríme, že spolupráca agentúr ako sme my s PR ľuďmi má význam a spoločne môžeme dosahovať lepšie výsledky ako samostatne,“ dodáva.
Stretnutie zástupcov českých PR by malo prebehnúť v marci. Presný termín ešte nie je známy.
Zdroj: Triad Advertising