StoryEditor

MediaPro Entertainment ukázalo, aké ma plány s reklamnou brandžou

15.02.2012, 23:00

Na stretnutí s ľuďmi z reklamnej a PR brandže predstavilo nové formy „branded“ obsahu dovezené zo zahraničia.

Produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment (MPE), ktorá dodáva relácie pre Markízu, Doma a najnovšie aj Jednotku RTVS, má ďalšie plány, ako pracovať so značkami. Predstavila ich na pracovných raňajkách s PR a eventovými agentúrami.

MPE bude naďalej pracovať s product placementom. "Umiestňovanie produktov" pokračuje v Ordinácii v ružovej záhrade či dennej cooking show Bez servítky, kde sa podarilo dohodnúť partnerstvo so sieťou Lidl aj na jarnú sériu. Product placement sa opäť dostane do šou Farma. V prvej sérii sa objavilo pivo Kelt, teraz v druhej bude do "farmárskeho" deja zapojený výrobca traktorov.

Okrem toho chce MPE zužitkovať štúdiá či sety svojich šou ako je Farma alebo Ordinácia aj komerčne: organizovaním zážitkových teambuildingov v duchu TV formátov pre ďalšie subjekty.

Hlavnou úlohou na tento rok však pre MediaPro Entertainment bude zavedenie tzv. branded contentu. Na Slovensko ho prináša na základe know how zo zahraničných pobočiek. Podľa šéfa slovenského MPE Gabriela Popescu sa na ostatných trhoch, kde MediaPro pôsobí, osvedčil. Ide o vyskladanie obsahu, napríklad televíznej relácie, len okolo značky – so štúdiom ladeným v korporátnych farbách klienta a obsahom dotiahnutým tiež podľa jeho priorít. Alebo o vybudovanie TV príbehu podľa zadania tak, aby predstavilo značku inak než klasická reklama. Výsledok môže byť nový TV formát alebo video pre virálne šírenie. Na Slovensku sa takýto princíp objavil napríklad v relácii Peniaze na STV.

Úloha MPE má byť najmä v produkčnej a kreatívnej rovine, kde chce zlučovať potreby a požiadavky potenciálneho vysielateľa či internetu. MediaPro Entertainment teraz plánuje k branded contentu vyrobiť niekoľko pilotov. Prvé sú už v plánoch.

Viac o product placemente na Slovensku vo februárových Stratégiách, ktoré budú v predaji už čoskoro.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. september 2024 13:36