Kofola uvedenie novej bylinkovej edície komunikačne podporila TV spotom. Spot má byť zároveň súčasťou vianočnej kampane. Správa bola aktualizovaná o vizitku kampane.
Kofola Extra bylinková rozšírila stále produktové portfólio Kofoly a predstavenie tejto novinky preto podporila kampaňou s novým TV spotom „Uvedenie novinky Kofola Extra Bylinková považujeme za výnimočný launch a unikátny produkt, ktorý si zaslúži maximálnu podporu,“ spresnil Karel Hrbek, senior brand manager Kofoly: „preto sme pripravili nový spot, ktorý rozpráva ďalší skvelý ľúbostný príbeh, ktorý nadväzuje na predchádzajúce úspešné kampane v duchu sloganu Kofoly – Keď ju miluješ, nie je čo riešiť.“
Nasadenie TV spotu je v mesiacoch november a december tohto roku. Televíznu kampaň sprevádza BTL kampaň postavená na PR (1st CLASS AGENCY) a na aktivitách na mieste predaja.
TV spot kampane:
Vizitka TV spotu:
Klient: Kofola
Agentúra: Kaspen/Jung v.Matt
Creative director: Lester Tullett
Art director: Aleš Pokorný
Copywriter: Miloš Kočí
Produkcia: Bistro Films
Réžia: Jasmina Blaževič
Kamera: Štěpán Kučera
Autor hudby: Miroslav Chyška
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 41%
- nie
- 59%
- Celkový počet hlasujúcich: 199
- Staršie ankety
Zdroj: 1st Class Agency

