StoryEditor

Kofola uvádza novú bylinkovú edíciu

01.11.2011, 23:00

Kofola uvedenie novej bylinkovej edície komunikačne podporila TV spotom. Spot má byť zároveň súčasťou vianočnej kampane. Správa bola aktualizovaná o vizitku kampane.

Kofola Extra bylinková rozšírila stále produktové portfólio Kofoly a predstavenie tejto novinky preto podporila kampaňou s novým TV spotom „Uvedenie novinky Kofola Extra Bylinková považujeme za výnimočný launch a unikátny produkt, ktorý si zaslúži maximálnu podporu,“ spresnil Karel Hrbek, senior brand manager Kofoly: „preto sme pripravili nový spot, ktorý rozpráva ďalší skvelý ľúbostný príbeh, ktorý nadväzuje na predchádzajúce úspešné kampane v duchu sloganu Kofoly – Keď ju miluješ, nie je čo riešiť.“

Nasadenie TV spotu je v mesiacoch november a december tohto roku. Televíznu kampaň sprevádza BTL kampaň postavená na PR (1st CLASS AGENCY) a na aktivitách na mieste predaja.

TV spot kampane:

 

Vizitka TV spotu:

Klient: Kofola

Agentúra: Kaspen/Jung v.Matt

Creative director: Lester Tullett

Art director: Aleš Pokorný

Copywriter: Miloš Kočí

Produkcia: Bistro Films

Réžia: Jasmina Blaževič

Kamera: Štěpán Kučera

Autor hudby: Miroslav Chyška

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
41%
nie
59%
Celkový počet hlasujúcich: 199
Staršie ankety

Zdroj: 1st Class Agency

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 13:18