Komunitný portál Pokec.sk zmenil vzhľad i funkcionality na svojej hlavnej stránke. Chce kopírovať a prispôsobovať sa správaniu každého používateľa individuálne.
Po dvoch rokoch sa Azet.sk rozhodol osviežiť look a zároveň prispôsobiť svoj komunitný portál používateľom.
„Analýzou správania sa našich používateľov sme zistili, že cca 95 % z nich po čase používa do šesť (stále tých istých) miestností. Tieto najobľúbenejšie miestnosti dokážeme pre každého používateľa individuálne identifikovať a vytvoriť z nich tzv. Rýchlu voľbu. Týmto nemusíme zobraziť každému návštevníkovi všetky miestnosti, ale len tie, ktoré potrebuje,“ hovorí generálny riaditeľ Azet.sk Milan Dubec a dodáva: „Rýchla voľba sa v priebehu používania sama učí a reaguje na zmeny správania sa používateľa. Po čase budeme nahrádzať skratky na miestnosti, kam prestal chodiť, za miestnosti, ktoré používa častejšie. Rýchlu voľbu si návštevník sám môže ľubovoľne upravovať.“
Ďalšou novinkou je nový modul v spodnej časti stránky, kde rotujú fotografie práve prihlásených používateľov z rovnakého mesta. Stránka je riešená modulárne a bude sa postupne rozširovať o ďalšie boxy, aby návštevníkovi sprostredkovala živý pohľad na to, čo sa na Pokeci práve deje. Pokec má pripravené aj ďalšie novinky, ktoré bude svojim používateľom postupne predstavovať.
Pokec.sk je najväčší slovenský komunitný portál. Podľa prieskumu IVO až 54 % ľudí zo Slovenska (celkový podiel v populácii SR 14+) využíva sociálne siete, pričom najviac v bratislavskom kraji. Tretina opýtaných využíva sociálne siete Facebook a Pokec paralelne. Podľa prieskumu IVO* je Pokecu na Slovensku verných 45 % používateľov, čo je viac ako k ďalšej sociálnej sieti - Facebook.
Pôvodný vzhľad úvodnej stránky Pokec.sk
Nový vzhľad úvodnej stránky Pokec.sk
Zdroj: mia