Výberové konanie na kompletnú komunikáciu na Slovensku, v Česku a Maďarsku pozná víťaza.
V Kaspen/Jung von Matt opäť majú dôvod oslavovať. Vyhrali výberové konanie spoločnosti Ikea na kompletnú komunikáciu v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Kaspen sa ho zúčastnil spolu so švédskou Forsman & Bodenfors, medzinárodnou agentúrou pracujúcou dlhodobo pre Ikeu. To ju favorizovali oproti DDB, Mark BBDO či VCCP, ktoré postúpili do finále. Podľa šéfky marketingu Ikey Katalin Szerencsés to však nebolo pri výbere partnera v regióne rozhodujúce.
Niekoľkokolový tender vyhlásil švédsky reťazec v novembri minulého roka a týkal sa ako reklamy, tak digitálnych služieb a tiež PR. V tejto oblasti nahradí existujúcu agentúru Bílý Medvěd po novom Pleon Impact.
Prvé výsledky práce nových agentúr má byť vidno v nasledujúcich mesiacoch na kampani podporujúcej sortiment kúpeľní. Naplno sa potom má nová stratégia ukázať koncom augusta, kedy Ikea uvádza nový katalóg.
Zdroj: M&M;