V News Feede sa budú zobrazovať reklamy s firemnými fotografiami a informáciou, čomu sa firma venuje.
V pôvodnej verzii sa reklamy zobrazovali v užívateľových novinkách jedným jednoduchým riadkom. Boli tak ľahko prehliadnuteľné. Nová podoba reklamy je viditeľnejšia a ponúka ďalšie prvky, ktoré komunikujú s užívateľom, ako napríklad priatelia, ktorí lajkli stránku, či opis činnosti, ktorej sa firma zaoberá. Z pôvodného označenia Featured sa prešlo k novému wordingu Promoted, a tak je zjavnejšie, že ide o platený priestor. Informuje Inside Facebook.
Zmeny nastanú aj v grafickej podobe reklám. Zobrazovať sa bude profilová fotka stránky (inú možnosť firmy nedostanú) a text označujúci užívateľa, ktorý stránku lajkol. Okrem toho môžete zároveň sledovať, kto z vašich priateľov má stránku zaradenú medzi obľúbenými a vidieť tiež môžete priamo ich profilové fotky. Po novom si budete môcť kliknúť na kolónku Find more pages a vyhľadávať podobné stránky na Facebooku. Facebook sa týmto snaží docieliť, aby nový formát nemal navonok charakter „tvrdej“ reklamy.
A takto bude vyzerať novinka na našich nástenkách:
Zdroj: Erika Brindzová