Spot "Vtedy v COOP Jednote" má odkazovať na westernové melódie Morriconeho, avšak so slovenskými šibačmi v hlavných úlohách.
COOP Jednota má ďalšiu reklamu. V televíznom spote od agentúry Jandl reťazec pokračuje s claimom "Najlepšie domáce potraviny" a pracuje s ľudovými motívmi.
V reklame znova vystupujú postavy typické pre slovenský salaš. Jandl však chcel spot nazvaný "Vtedy v COOP Jednote" poňať vo westernovom duchu. "Hudba, aranžovaná pre slovenské ľudové nástroje, je ponáškou na známe westerneové melódie Ennia Morriconeho," uvádza agentúra.
Televízny spot, v ktorom COOP Jednota upozorňuje na svoju veľkonočnú súťaž, je vo vysielaní od štvrtka. Jeho uvedeniu predchádzal virál na Cukríky Trololo. Video, v ktorom sa bača prechádzal po obchode a spieval známu ruskú melódiu, však ostane len na internete.
Vizitka
Creative Director: Pavel Fuksa
Creative Team Leader: janofajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Výroba: Protos Productions
Réžia: Jří Hanych
Kamera: Tomáš Sysel
Account Director: Marek Stejskal
Zdroj: Ivan Krasko

