StoryEditor

PIAF: 11 shortlistov pre Slovensko

13.04.2012, 00:00

Na medzinárodnom festivale s najväčším počtom shortlistov bodovala agentúra Jandl, marketing a reklama.

Festival PIAF ohlásil shortlisty. Jandl ich získal päť, k oceneniam sa pridal i Wiktor Leo Burnett s dvomi shortlistami, Triad Advertising, digita.sk, core4 a MADE BY VACULIK s jedným shortlistom. Pozrite si nominované práce a ich zaradenie do kategórií.

Spomedzi všetkých finalistov je jedna tretina prác z Česka. Bojovať o ocenenie budú o dva týždne, o ktorom rozhodne medzinárodná porota, ktorá zasadne v Prahe.

Do finále sa dostalo celkovo 116 prihlášok z 18 krajín sveta. PIAF AWARDS sa od ostatných festivalov svojimi kategóriami, ktoré sa neriadia použitými médiami, ale procesom vývoja značky a ich komunikácie. Zahrňujú všetky podstatné diciplíny, ktoré dnes musí značka v komunikácii uplatniť – vrátane kreatívneho využitia technológie či zapojenia publika.

Výsledky súťaže budú vyhlásené 26.4. na slávnostnom večeri vo Veletržním paláci. Tu tiež prebieha v dňoch 25. a 26.4. konferencia PIAF.  Program má rovnaké tematické zameranie ako súťažné kategórie – od kreatívneho brandingu a podpory predaja, cez kreatívnu myšlienku až po umenie doručiť ju cieľovej skupine.

Kľúčoví spíkri budú:

  • Ted Florea, stratég z agentúry Droga5 New York
  • Jean Maria Dru, chairman celosvetovej siete agentúr TBWA a auto metódy „disruption“ – porušovanie zaužívaných pravidiel v komunikácií
  • Gideon Amichay, predseda poroty PIAF Awards a víťaz minuloročnej Grand prix na PIAFu

Spoločne s víťazmi budú 26.4. vyhlásené i výsledky hry na Facebooku o iPad2 a súťaže o návrh medzinárodného sloganu pre Prahu.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. november 2025 16:28