Poznáme už aj posledné shortlisty festivalu. Jediným slovenským finalistom v rámci Multi Channel kategórie je Wiktor Leo Burnett.
Včera večer bola zverejnená ďalšia a zároveň posledná séria shortlistov v Multi Channel kategóri,skupín Q-R. Slovensko zaujalo iba v skupine U – Public Relations, kde sa finalistom stala agentúra Wiktor Leo Burnett s prácou Šťastný puk pre klienta Orange Slovensko. Slovensko tak má na festivale celkovo 16 finálových prác, čo je o 12 viac ako v minulom roku. Shortlistovo najpočetnejšími skupinami v Multi channel sú Q – Integrované komunikačné kampane a U- PR, s 13timi a 11timi finalistami.
Dnes večer budú slávnostne vyhlásené výsledky kategórie Single Channel, kde sa Slovensko uchádza o ceny s 15timi finalistami.
Všetky shortlisty s vizuálmi nájdete na:
http://www.goldendrum.com/competition/showcase/shortlist-2011/
Zdroj: Mária Dzureková, Portorož