Vianočná kampaň sa nesie v magickej zimnej atmosfére. Koncept kampane vychádza z myšlienky, že aj jednoduché veci v sebe môžu skrývať fantastické prekvapenia.
Séria televíznych spotov sa hrá s myšlienkou jednoduchých hudobných nástrojov a hrajúcich objektov, ktoré prekvapivo odhalia svet plný fantázie, farieb a radosti. Divákovi sa predstaví malé magické piano a hracia skrinka s kľukou.
Kampaň má za cieľ komunikovať vianočné ponuky, ktoré si O2 pripravila pre svojich existujúcich či nových zákazníkov. Týkajú sa najmä bonusu, ktorý môžu získať pri prenose čísla či zákúpení predplatenej O2 Fér karty.
Reklamné ťaženie pre O2 pripravila agentúra VCCP Praha. O výrobu spotov sa postaral tím holandského animačného štúdia Postpanic.
TV spoty kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Tak jednoduché, tak fantastické
Klient: Telefónica O2 Slovakia
Agentúra: VCCP
Kreatívny riaditeľ: Dejan Stajnberger
Kreatívny líder: Ana Vehauc
Art Director: Claudia Cruz
Copywriter: Henrich Varga
Client servis: Blanka Litvajová
Produkcia: Postpanic NL
Médiá: 2xTV (30 s), OOH, print, rádio
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 16%
- nie
- 84%
- Celkový počet hlasujúcich: 79
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie