StoryEditor

Vianoce O2 prekvapia svetom plným fantázie

13.10.2011, 00:00

Vianočná kampaň sa nesie v magickej zimnej atmosfére. Koncept kampane vychádza z myšlienky, že aj jednoduché veci v sebe môžu skrývať fantastické prekvapenia.

Séria televíznych spotov sa hrá s myšlienkou jednoduchých hudobných nástrojov a hrajúcich objektov, ktoré prekvapivo odhalia svet plný fantázie, farieb a radosti. Divákovi sa predstaví malé magické piano a hracia skrinka s kľukou.

Kampaň má za cieľ komunikovať vianočné ponuky, ktoré si O2 pripravila pre svojich existujúcich či nových zákazníkov. Týkajú sa najmä bonusu, ktorý môžu získať pri prenose čísla či zákúpení predplatenej O2 Fér karty.

Reklamné ťaženie pre O2 pripravila agentúra VCCP Praha. O výrobu spotov sa postaral tím holandského animačného štúdia Postpanic.

TV spoty kampane:

 

 

 

 

Vizuál kampane:

 

Vizitka kampane:

Názov kampane: Tak jednoduché, tak fantastické

Klient: Telefónica O2 Slovakia

Agentúra: VCCP

Kreatívny riaditeľ: Dejan Stajnberger

Kreatívny líder: Ana Vehauc

Art Director: Claudia Cruz

Copywriter: Henrich Varga

Client servis: Blanka Litvajová

Produkcia: Postpanic NL

Médiá: 2xTV (30 s), OOH, print, rádio

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
16%
nie
84%
Celkový počet hlasujúcich: 79
Staršie ankety

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 02:07