Prinášajú kompletný obsah z tlačeného vydania a príloh, doplnený o interaktívne prvky.
Januárové vydanie odborného časopisu o marketingu, reklame a médiách Stratégie je už na iPade. Cez túto platformu mesačník ponúka nielen kompletný obsah z tlačeného vydania vrátane príloh, ale je doplnený aj o interaktívne prvky.
<a data-cke-saved-href="javascript:wjPopup('/components/gallery/show_gallery_image.jsp?src" href="javascript:wjPopup('/components/gallery/show_gallery_image.jsp?src" sites="" default="" files="" oldimages="" gallery="" strategie="" s_tit_strat_0112.jpg',="" 700,="" 500);"="">
Nové Stratégie prinášajú rozhovor s marketingovým riaditeľom Kofoly Jiřím Vlasákom či šéfom Piano Media Tomášom Bellom. Okrúhly stôl Stratégií zasa sprostredkúva odpovede zadávateľov a odborníkov z branže na tému vernostných programov. Verzia pre iPad obsahuje aj januárové prílohy Kronika 2011 a Marketingový výskum.
<a data-cke-saved-href="javascript:wjPopup('/components/gallery/show_gallery_image.jsp?src" href="javascript:wjPopup('/components/gallery/show_gallery_image.jsp?src" sites="" default="" files="" oldimages="" gallery="" strategie="" s_tit_strat_0112.jpg',="" 700,="" 500);"="">Stratégie sú vôbec prvý časopis na Slovensku dostupný na iPade. Túto platformu využívajú od septembra 2010. Technologické riešenie zabezpečila spoločnosť MONOGRAM Interactive. Aktuálne fungujú ipadovské Stratégie vo verzii 2.5, ktorá podporuje Kiosk (Newsstand) a Push notifikácie.
Zdroj: Stratégie

