StoryEditor

VivaKi bude nakupovať TV pre Slovenské pramene a žriedla

04.03.2012, 23:00

Preberie producenta minerálnych vôd, do portfólia ktorého patria značky Budiš či Fatra.

Slovenské pramene a žriedla sa stali ďalším klientom, ktorý bude využívať pre rok 2012 VivaKi Exhchange Slovakia na nákup televíznych kampaní.

“Práve vďaka neustálemu rastu môže VivaKi Exchange Slovakia poskytovať servis a nákupné podmienky zodpovedajúce tým najvýšším nárokom klientov,” hovorí pre Stratégie Michal Teplica, group investment director, Starmedia.

VivaKi Exchange Slovakia je nákupným domom, ktorý od 1.9.2011 združuje mediálne agentúry Starmedia Co a ZenithOptimedia, obe patriace pod globálnu značku Publicis Groupe.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 12:35