StoryEditor

Muži, prejavte sa!

11.12.2011, 23:00

Je názov novej kampane Philips. Maskulínny koncept oslovuje mužov. Využiť majú bežné situácie na to, aby podčiarkli svoju mužskosť.

Philips tým chce povedať, že nie je nič zlé na tom, keď muži o seba dbajú, starajú sa o svoje telo a neboja sa experimentovať. Emocionálne ladená kampaň má ukázať mužom, že všetko, čo robia, vypovedá o ich jedinečnej osobnosti a je pre nich typické. Od spôsobu chôdze až po spôsob holenia. Spoločnosť má totiž pocit, že mladí muži nevyužívajú svoje príležitosti naplno. Cieli na mužov, aby si začali uvedomovať svoje postavenie. Prelomiť tak chce konvenčné tradície a zaužívané názorové stereotypy.

Odkaz od Philips znie: nikdy ste nemali takú príležitosť ako v dnešnej dobe prejaviť seba a svoju osobnosť. V tridsaťsekundovom spote vystupujú mladíci, ktorý využívajú každodenné rutinné aktivity, aby sa prezentovali. Televízny kanál je podporený digitálnou platformou, kde sa uvádza viac príkladov, ako naplno využiť deň a tiež odborník radí, ako sa udržiavať a ponúka najnovšie trendy.

Philips ale zamýšľa nájsť ambasádorov pre svoj nový komunikačný koncept priamo v uliciach. Hľadá tváre, ktoré by sa z obalov produktov prihovárali spotrebiteľom. Zoznámiť by sme sa nimi mali už v nasledujúcich mesiacoch.

Mŕtvolka:

 

Zdroj: Popsop.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 04:25