Aldente group otvára ďalšiu zo série svojich reštaurácii. Tvár novej reštaurácii Carnevalle dala agentúra MUW Saatchi & Saatchi pod dizajnérskym vedením Rasťa Uličného.
Prídu si v nej na svoje všetci milovníci mäsa (carne). Nejde o klasický steak house, zákazník si môže zakúpiť mäso z meat marketu priamo v reštaurácii. Kampaň prebieha na OOH plochách v Bratislave, na webe, v rádiu a ako printová inzercia.
Vizuál OOH kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Najlepšie mäso v mäste
Klient: Carnevalle
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Uličný, Ivan Horváh
Copywriter: Ivan Horváth, Daniel Laurinc, Roman Hríbik
Art director: Rasťo Uličný, Daniel Markovič
Account manager: Michal Mrnčo
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi
Fotograf: Silvia Slafkovská
Postprodukcia: Matúš Bence
Použité médiá: OOH, print, POSM, online, rádio
Trvanie kampane: 1.11.-31.12.
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 22%
- nie
- 78%
- Celkový počet hlasujúcich: 121
- Staršie ankety
Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi