StoryEditor

Mäso na zahryznutie od MUW Saatchi & Saatchi

09.11.2011, 23:00

Aldente group otvára ďalšiu zo série svojich reštaurácii. Tvár novej reštaurácii Carnevalle dala agentúra MUW Saatchi & Saatchi pod dizajnérskym vedením Rasťa Uličného.

Prídu si v nej na svoje všetci milovníci mäsa (carne). Nejde o klasický steak house, zákazník si môže zakúpiť mäso z meat marketu priamo v reštaurácii. Kampaň prebieha na OOH plochách v Bratislave, na webe, v rádiu a ako printová inzercia.

Vizuál OOH kampane:

Rádiospot Carnevalle

Vizitka kampane:

Názov kampane: Najlepšie mäso v mäste

Klient: Carnevalle

Kreatívny riaditeľ: Rasťo Uličný, Ivan Horváh

Copywriter: Ivan Horváth, Daniel Laurinc, Roman Hríbik

Art director: Rasťo Uličný, Daniel Markovič

Account manager: Michal Mrnčo

Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi

Fotograf: Silvia Slafkovská

Postprodukcia: Matúš Bence

Použité médiá: OOH, print, POSM, online, rádio

Trvanie kampane: 1.11.-31.12.

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
22%
nie
78%
Celkový počet hlasujúcich: 121
Staršie ankety

 

Zdroj: MUW Saatchi & Saatchi

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 01:32