Médiá zo všetkých kútov sveta používajú pasáže kampane Zlatý Bažant, pomocou ktorých vykreslujú postoje Slovákov.
New York Timer použil ako prvý časť spotu glosujúcu vzťah Slovákov a Grékov prostredníctvom neochoty požičiavať peniaze. V článku Slovaks Love and Hate Euro; Bailout May Lie in Between sa pasáž využíva ako výstižný príklad na opísanie postojov obyvateľov Slovenska k navyšovaniu eurovalu.
Ruský server RT.com použil rovnakú sekvenciu zo spotu vo svojej reportáži Greece living in Slovakia’s pocket? s konštatovaním, že použitá formulácia perfektne vystihuje náladu obyvateľov.
Následne sa správy o tejto reklame a situácii na Slovensku objavili aj v CNBC, International Herald Tribune, St. Louis Today, Pittsburgh Post- Gazette a ďalších.
Reklamu pre značku Zlatý Bažant vytvorila agentúra Istropolitana Ogilvy.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie