Telekom tentokrát promuje Magio internet s funkciou ochrany detí pred nevhodným obsahom na webe.
Po imidžovom spote so Santom a s členmi Horkýže Slíže na gauči a po skutočnom vystúpení kapely na topoľčianskom sídlisku predstavuje agentúra MUW Saatchi & Saatchi ďalší vianočný spot pre klienta Slovak Telekom.
Tentokrát na odpromovanie Magio internetu s funkciou ochrany detí pred nevhodným obsahom na webe. Vianočný koncert skupiny Horkýže Slíže pre vyše 350 detí sa odohrával v bratislavskej Sokolovni. Režisérom bol opäť Tim Löhr.
TV spot kampane:
Vizuál kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Naj Vianoce
Klient: Slovak Telekom
Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalik, Peter Rajčák
Copywriter: Peter Rajčák, Milan Bielik, Eva Tomkuliaková, Nina Turčanová
Art director: Denisa Pajkošová, Ivo Zemanovič, Martin Benca
Account director: Marek Lukoťka
Account manager: Zuzana Marečková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Tim Löhr
Fotograf: Dodo Barinka, Táňa Hojčová
Zdroj: MUW Saatchi&Saatchi;