Spolu sa prihlásilo 31 agentúr s 301 súťažnými príspevkami.
Do 18. ročníka najprestížnejšej súťaže v oblasti reklamy na Slovensku Zlatý Klinec 2012 sa prihlásilo spolu 31 agentúr s 301 súťažnými príspevkami. V porovnaní s minulým ročníkom ide o 11 % nárast, pričom má opäť najväčšie zastúpenie kategória Interactive & online s 81 prácami.
Ďalšie kategórie v ktorých budú agentúry súťažiť sú Print, Outdoor a poster, TV a kinoreklama, Rádio, Techniques, Médiá, Kreativita v PR a Kampaň. Počas Zlatého Klinca bude vyhlásená cena Yong Lions, ktorú organizuje Isifa Image Service, oficiálny reprezentant festivalu Cannes Lions a v spolupráci s Ad Award Association.
Young Lions je súťaž mladých kreatívcov do 28 rokov, ktorí pracujú v reklamnom priemysle. Víťazné dvojice majú šancu reprezentovať Slovensko na najprestížnejšom reklamnom festivale Cannes Lions 2012. Kreatívci budú mať za úlohu vytvoriť online reklamu (v kategórii CYBER) alebo design (v kategórii DESIGN) v časovom limite 24/48 hodín. Viac info na facebook.com/CannesLionsSK.
Prihlásené práce bude posudzovať 21 členná porota, ktorú bude viesť predseda Will Rust z Ogilvy & Mather Ukrajina. V prvý deň zasadnutia poroty t.j. 17. mája 2012 bude zverejnený shortlist v jednotlivých súťažných kategóriách, ktoré postupujú do druhého kola hlasovania. Zasadnutie poroty sa končí dňa 18. mája, kedy budú večer vyhlásené výsledky.
Vyhlasovateľom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (ďalej len KRAS) , Art Director´s Club a mesačník Stratégie.
Bližšie informácie o súťaži a Štatút sú prístupné verejnosti na www.zlatyklinec.sk, kde sa môžete oboznámiť so všetkými súťažnými prácami.
Vyhlasovanie výsledkov sa bude konať dňa 18. mája 2012 o 20.00 hod. v Istropolise v Bratislave.
V prípade záujmu o akreditáciu nás kontaktujte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Zdroj: KRAS