Súťaž FbRulezz 2011 mala za cieľ predstaviť najlepšie slovenské marketingové a komunikačné riešenia a oceniť ich z pohľadu kreativity aj efektivity. Shortlisty boli vyhlásené 28. septembra na konferencii InternetRulezz 2011 - All about Facebook.
Ceny boli slávnostne odovzdané na afterparty, večer po konferencii menovite týmto víťazom:
Komunikácia na FB:
- 1. miesto: Tisíce fanúšikov. Jedno kníhkupectvo. Martinus.sk na FB - Martinus.sk
- 2. miesto: Dovolenkové odpočítavanie - TRIAD Advertising
- 3. miesto: Budovanie značky Voices pomocou FB Voices
FB v komunikácii:
- 1. miesto: Spending report - Zaraguza Digital
- 2. miesto: Moja krvná skupina - Zaraguza Digital
- 3. miesto: Deň neprečítaných kníh - Martinus.sk a Zaraguza Digital
Efektivita v komunikácii:
- 1. miesto: Aky si sofer - Triad Advertising
- 2. miesto: Dovolenkove odpocitavanie - Triad Advertising
- 3. miesto: Generator vyhovoriek 3000 - Triad Advertising
Prihláška do prvého ročníka súťaže bola bezplatná, práce mohli slovenskí tvorcovia prihlasovať do dvoch kategórií: Komunikácia na Facebooku a Facebook v komunikácii. V kategórii Efektivita komunikácie súťažil automaticky všetky práce, ktoré v prihláške uviedli aj výsledky prihlásenej kampane.
Víťazom srdečne blahoželáme.
Zdroj: Miroslava Klempová, Stratégie