Jedenásty ročník medzinárodného festivalu súčasnej hudby Melos-Étos sa nesie v znamení headlinu „Hudba je všade“. Prečo?
„Inšpiráciou pre vznik hudobného diela môže byť čokoľvek. Krik dieťaťa, zvuky supermarketu, zváranie kovu či chôdza chodcov po chodníku,“ vysvetľuje Pavel Fuksa, kreatívny riaditeľ agentúry JANDL. „Chladný text označujúci minutáž je v kontraste s emocionálne silným nábojom obrazovej časti vizuálu.“
MELOS-ÉTOS sa realizuje každý nepárny rok v koncertných sálach, sakrálnych a divadelných priestoroch Bratislavy. Jedenásty Melos-Étos ponúka tradičnejšie polohy i experimenty. Za desať novembrových dní odznie desať koncertov, domácich i zahraniční interpretov, a zaznie desať svetových premiér.
Kampaň je nasadená od septembra v printoch, MHD, na billboardoch, citylightoch a banneroch.
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Lucia Čermáková
Copywriter: Samo Marec
Account Director: Rastislav Kuttner
Zdroj: Jandl, marketing a reklama