StoryEditor

Mäso nepoškvrneného pôvodu od Jandl

18.10.2011, 00:00

Sú klienti, ktorí provokujú našu predstavivosť už len tým, že vôbec sú. Tak to bolo práve v prípade firmy Ladislav Orbán mäso-údeniny. Keď Jandl začal prácu na outdoorovej kampani, prvou vyzývavou pochúťkou bolo, ako odkomunikovať základné posolstvo, ktoré v sebe nesie táto konkrétna značka.

Ako odkomunikovať skutočnosť, že všetko mäso a mäsové produkty v ponuke majú ten najkvalitnejší pôvod? Na túto otázku odpovedá Eugen Suman, Senior Copywriter Jandl: „Kvalitu komunikuje každý, takže toto slovo je už sprofanované. Museli sme nájsť spôsob, ako komunikáciu postaviť tak, aby ľuďom padla do oka a upútala ich pozornosť. Presne z tohto dôvodu sme sa rozhodli obchod ukázať ako ´kostol mäsa´. Duchovné miesto, kde mäso požíva najvyššiu možnú mieru rešpektu a bázne a kde je aj starobylé mäsiarske remeslo posvätné“, a k autentickosti kampane dodáva: „Kto sa už len mohol stať hlavnou postavou celej kampane, ak nie muž, ktorý mäso poskytuje a teda pán Orbán samotný?"

Billboardová kampaň potrvá do konca októbra.

Vizitka kampane:

Creative Director: Pavel Fuksa

Art Director: Alexis Blanco

Copywriter: Eugen Suman

Fotograf: Miro Minarovych

Produkcia: Protos Production

Account Director: Rastislav Kuttner

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
53%
nie
47%
Celkový počet hlasujúcich: 320
Staršie ankety

 

Zdroj: Jandl

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 08:39