Sú klienti, ktorí provokujú našu predstavivosť už len tým, že vôbec sú. Tak to bolo práve v prípade firmy Ladislav Orbán mäso-údeniny. Keď Jandl začal prácu na outdoorovej kampani, prvou vyzývavou pochúťkou bolo, ako odkomunikovať základné posolstvo, ktoré v sebe nesie táto konkrétna značka.
Ako odkomunikovať skutočnosť, že všetko mäso a mäsové produkty v ponuke majú ten najkvalitnejší pôvod? Na túto otázku odpovedá Eugen Suman, Senior Copywriter Jandl: „Kvalitu komunikuje každý, takže toto slovo je už sprofanované. Museli sme nájsť spôsob, ako komunikáciu postaviť tak, aby ľuďom padla do oka a upútala ich pozornosť. Presne z tohto dôvodu sme sa rozhodli obchod ukázať ako ´kostol mäsa´. Duchovné miesto, kde mäso požíva najvyššiu možnú mieru rešpektu a bázne a kde je aj starobylé mäsiarske remeslo posvätné“, a k autentickosti kampane dodáva: „Kto sa už len mohol stať hlavnou postavou celej kampane, ak nie muž, ktorý mäso poskytuje a teda pán Orbán samotný?"
Billboardová kampaň potrvá do konca októbra.
Vizitka kampane:
Creative Director: Pavel Fuksa
Art Director: Alexis Blanco
Copywriter: Eugen Suman
Fotograf: Miro Minarovych
Produkcia: Protos Production
Account Director: Rastislav Kuttner
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 53%
- nie
- 47%
- Celkový počet hlasujúcich: 320
- Staršie ankety
Zdroj: Jandl