Štvrtý ročník mienkotvornej konferencie o internete zhrnie rok 2011 a otvorí témy, ktoré by marketérov mali zaujímať v roku 2012.
INTERNET 2012. Počas celého dopoludnia zhodnotí konferencia očami domácich aj zahraničných spíkrov, aký bol rok 2011 a poodhalí, aké možnosti bude mať internetová reklama v nasledujúcom roku.
Hlavnými hviezdami tejto časti budú zahraniční spíkri:
- Marta Majewska z belgického Porter Novelli odhalí najnovšie trendy v digitálnej komunikácii.
- Jakob Kahlen z agentúry Hello Monday (Kodaň a New York) robí kampane pre klientov ako Google, Lego či Seesame Street, a poodhalí kreatívny proces, ktorý predchádzal vzniku veľkých digitálnych kampaní z dielne jeho agentúry.
- Mike Borras je úspešný internetový guru z USA, ktorý predal svoje prvé online firmy ešte v najväčšom boome koncom deväťdesiatych rokov. Teraz žije vo Viedni a prevádzkuje mobilnú službu Tupalo.
- Mark Kramer je veterán z vojny v Perzskom zálive, vyštudoval niekoľko vysokých škôl a okrem aktívneho agentúrneho života aj na vysokých školách prednáša. Venuje sa téme Augmented reality a jej využitím v reklame.
KTO VLASTNÍ INTERNET. Dopoludnia dá konferencia priestor aj lokálnym aktérom. V panelovej diskusii “Kto vlastní internet” sa bude ostrý moderátor Daniel Köppl pýtať digitálnych, PR aj mediálnych agentúr, za kým má vlastne klient prísť, ak chce riešiť digitálnu kampaň
KEĎ PREHOVORIA DÁTA. Štatistiky na každý spôsob, len nie nudne. Druhý blok sa pokúsi ukázať internetové dáta zrozumiteľne a dať účastníkom návod, ako ich sami môžu spracúvať a porozumieť im. Medzi predbežne potvrdenými speakrami sú napríklad zaujímavý štatistik Jozef Hajnala z MathMagic, Peter Fabor za Foretaster či Jakub Ptačin z Etargetu, ktorý porozpráva o možnostiach využitia infografiky v marketingu.
AKO MANAŽOVAŤ ONLINE ODDELENIE. Posledná téma dňa je určená tak manažérom firiem, ako aj samotným zamestnancom. Firmy aj agentúry začali zakladať online oddelenia, a pri ich rozbiehaní sa stretávajú s mnohými starosťami. Ako online ľudí začleniť do celkového fungovania firmy? Kto všetko by mal zasahovať do chodu tohto oddelenia? Ukážeme si, aké best practices sú na trhu a prejdeme si živé prípadovky.
Konferenciu organizujú Hospodárske noviny a Stratégie. Program zostavil Ján Šifra. Tlmočenie je zabezpečené.
Viac informácií a prihlasovací formulár nájdete na www.internetjesexy.sk.
Zdroj: Ecopress