V druhej polovici novembra sa v médiách objaví dvojica nových vianočných TV spotov od značky Zlatý Bažant.
Prvý, 25-sekundový spot, sa prostredníctvom hlavného hrdinu zamýšľa, aké sú slovenské Vianoce. Voľne takto nadväzuje na augustovú imidžovú kampaň, ktorej nosnou témou bola „slovenskosť“ a jej rôzne podoby.
Druhý, 10-sekundový spot, uvádza tohtoročnú pivnú špecialitu – Zlatý Bažant Tmavé kvasinkové pivo. Táto sviatočná pivná lahôdka je už piatym pokračovaním série vianočných inovácií, ktoré majú oživiť staré pivovarnícke remeslo na Slovensku a priniesť priaznivcom značky Zlatý Bažant vždy niečo nové a výnimočné.
25-sekundový TV spot:
10-sekundový TV spot:
Vizitka TV kampane:
Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka
Art Director: Peter Baslík
Copywriter: Vlado Slivka, Matúš Priehoda
Account Manager: Martin Toman
Termín nasadenia: november 2011
Produkcia televízneho spotu: Globe Production
Réžia: Tomáš Zavarský
Kamera: Martin Douba
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 42%
- nie
- 58%
- Celkový počet hlasujúcich: 78
- Staršie ankety
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

