StoryEditor

Zlatý Bažant uvádza vianočnú kampaň

13.11.2011, 23:00

V druhej polovici novembra sa v médiách objaví dvojica nových vianočných TV spotov od značky Zlatý Bažant.

Prvý, 25-sekundový spot, sa prostredníctvom hlavného hrdinu zamýšľa, aké sú slovenské Vianoce. Voľne takto nadväzuje na augustovú imidžovú kampaň, ktorej nosnou témou bola „slovenskosť“ a jej rôzne podoby.

Druhý, 10-sekundový spot, uvádza tohtoročnú pivnú špecialitu – Zlatý Bažant Tmavé kvasinkové pivo. Táto sviatočná pivná lahôdka je už piatym pokračovaním série vianočných inovácií, ktoré majú oživiť staré pivovarnícke remeslo na Slovensku a priniesť priaznivcom značky Zlatý Bažant vždy niečo nové a výnimočné.

25-sekundový TV spot:

 

10-sekundový TV spot:

 

Vizitka TV kampane:

Creative Director: Peter Darovec, Vlado Slivka

Art Director: Peter Baslík

Copywriter: Vlado Slivka, Matúš Priehoda

Account Manager: Martin Toman

Termín nasadenia: november 2011

Produkcia televízneho spotu: Globe Production

Réžia: Tomáš Zavarský

Kamera: Martin Douba

Anketa

Páči sa vám táto kampaň?
áno
42%
nie
58%
Celkový počet hlasujúcich: 78
Staršie ankety

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 10:09