StoryEditor

Chupa Chups. Keď neviete, čo robiť s lízatkom

29.02.2012, 23:00

Stereotypné vnímanie produktov a ich využitie. AdArena z Marketéra.

Možno to poznáte. Stereotypné vnímanie produktov a ich využitie. Už od detských čias tušíme, ako správne narábať s lízatkom. Potom sa pripletie jeden čudák a majster sveta v novej takmer športovej disciplíne a obráti naše vnímanie hrania, a lízania naruby. Nie každá "haluz" dokáže podnietiť tak želaný brand buzz. Uvidíme ako dopadne s nápadom od agentúry BBH Asia Pacific.

Poznáte haluznejšie reklamy? Napíšte mi na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Kliknite na AdArena Facebook page. Nájdete tam aj ďalšie zaujímavosti z reklamy.

Zdroj: Michal Halmeš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 21:19