Marks & Spencer spolu s charitou Groundwork uvádza kampaň pod názvom @myurbangreen. Chce tak aktívne prispievať do „zelenšieho“ života mestských komunít. Kampaň je súčasťou trojročnej spolupráce s charitou.
Kampaň je naplánovaná až do septembra 2012. Podporiť má až 850 eventov a aktivít. Odborníci, ktorí pre charitu pracujú, majú za úlohu pomáhať komunitám tým, že im budú dávať rady, ako robiť nábory dobrovoľníkom, organizovať aktivity a sami tak svoju prácu zviditeľniť.
Mike Barry, Head of Sustainable Business, Marks & Spencer hovorí: „@myurbangreen je nový program, ktorý vytvorí novú platformu medzi komunitami vo Veľkej Británií. Pomôcť by sme tým mali miestnym ľuďom, aby si vážili svoje „zelené polia“ a uistiť ich, že sú zdravé a bezpečné pre každého. Je to dobrá cesta, ako zapojiť spotrebiteľov v zmysle prospešnej veci.“
Groundwork charita tiež umožňuje implementovať kampaň Tranform Your Patch. Na tento podnet sa spája Pepsi a Britvic. Ich cieľom je obdobne dať britským fanúšikom športu a relaxu lepší prístup k ihriskám a podnietiť ich k aktivitám.
Zdroj: Popsop.com