StoryEditor

Wiktor Leo Burnett hľadá „čerstvé mäso“

18.03.2012, 23:00

Absolventi škôl majú teraz možnosť získať platenú trojmesačnú stáž.

Absolventi škôl môžu stážovať v agentúre Wiktor Leo Burnett. Dostanú zadanie – vypracovať komunikačný projekt na podporu Cannes Prediction. Ide o interný projekt agentúry, pripravovaný každoročne pred udalosťou Cannes Lions. „Ten, kto nám pošle najlepší projekt, získa u nás trojmesačnú platenú stáž. Pracovať u nás bude ako Brand Manager Cannes Prediction,“ hovorí o projekte managing director WLB Peter Kontra. Stačí poslať vypracovaný projekt do 28. marca a zaujať porotu v zložení Petra Kačenku a Petra Kontru. Ak sa absolvent osvedčí, agentúra mu ponúkne stabilné miesto.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 12:27