Vo štvrtok 23. februára 2012 spozná svojich držiteľov 20 Zlatých peciek. O výsledku môže rozhodnúť i laická verejnosť.
Ceny získajú práce, ktoré vybrala odborná porota v čele s predsedou Tomášom Mašínom. Na webových stránkach denníka METRO priebieha hlasovanie verejnosti a to nielen v Českej republike ale aj v 22 ďalších krajinách. Na webové stránky hlasovania je možný prístup i cez sociálne siete Facebook a Twitter.
Znamená to, že už teraz sa môžete aktívne zapojiť do hlasovania, ktoré bude ukončnené online na záver slávnostného večera. Víťaz, ktorý vzíde z tohto hlasovania verejnosti, obdrží špeciálne inzertnú cenu Metro Public Award a traja zo zaregistrovaných hlasujúcich získajú hodnotné ceny.
Do súťaže Zlatá pecka 2011, ktorej bodovanie sa započítava do hodnotenia Agentúry roka, spolu bolo prihlásených 215 prác od 45 agentúr, z ktorých bolo 9 slovenských.
Zdroj: Stratégie

