Kampaň je založená na myšlienke, že ak vám zostávajú na konci mesiaca peniaze navyše, môžete si nimi zrýchliť splácanie hypotéky.
Komunikáciu pre Tatra banku pripravila reklamná agentúra VACULIK ADVERTISING. Promovať má funkciu HypotékyTB – možnosť kedykoľvek si priložiť k splátkam ľubovoľnú sumu, a tak si skrátiť splácanie hypotéky a ešte aj ušetriť.
Idea v spote je komunikovaná zostrihanými situáciami, v ktorých vidíme kolobeh peňazí v rôznych mesiacoch. Spot zachytáva bežné situácie dobre situovaných ľudí, v ktorých zostávajú peniaze nazvyš. Zároveň ponúka riešenie – využiť novú funkciu Tatra banky.
Súčasťou kampane, ktorá začína 20. septembra, sú okrem TV spotu aj printy, outdoor, POS a online riešenia.
TV spot kampane:
Print kampane:
Vizitka kampane:
Názov kampane: Hypotéka TB so zrýchleným splácaním
Klient: Tatra banka
Produkt: Hypotéka TB so zrýchleným splácaním
Reklamná agentúra: VACULIK ADVERTISING
Kreatívny riaditeľ: Dejan Galovič
Art director: Juraj Šútovec
Copywriter: Vlado Križan
Account manager: Soňa Rusnáková
Použité médiá: TV, print, POS nosiče, outdoor, online riešenia
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Roman Valent
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie