StoryEditor

Zoznam.sk prináša nový formát reklamy

15.12.2011, 23:00

Internetový portál Zoznam.sk v spolupráci s agentúrou Zaraguza digital nasadzuje nový formát reklamy - IAB Slider. Priniesť má lepšiu komunikáciu značiek na internete.

Internetový portál Zoznam.sk v spolupráci s agentúrou Zaraguza digital nasadzuje nový formát reklamy - IAB Slider.

IAB Slider prináša možnosť oveľa interaktívnejšie a efektnejšie prezentovať produkty alebo služby prostredníctvom vkladania fotografií, videí alebo interaktívnych grafov priamo do reklamného formátu. Aktuálne prebieha prvá kampaň s využitím tohto formátu na portáli Topky.sk, promujúca samotný IAB Slider. Do konca roka by sa mala v portfóliu Zoznam.sk objaviť aj prvá kampaň pre komerčného klienta.

IAB Slider je jedným z nových „štandardných“ formátov internetovej reklamy podľa medzinárodnej asociácie IAB. „Zoznam.sk neustále prináša na slovenský internetový trh inovácie nielen pre svojich používateľov, ale aj inzerentov. Dúfame, že nový druh interaktívnej reklamy zaujme zadávateľov a zvýši zážitok z reklamy aj pre našich návštevníkov,“ hovorí o novom formáte Martin Mác, managing director Zoznam.sk.

Video prezentácie IAB Slider:

Oficiálna prezentácia IAB Sider

 

Zdroj: Zoznam.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2025 16:44