V novej sérií spotov sa AXE rozhodol hovoriť o tabuizovaných témach. Na tom by nebolo nič zvláštne, pokiaľ by to nerobil kontroverzným spôsobom.
Ťažiskom kampane je niekoľko ironicky ladených spotov, ktoré pojednávajú o politických otázkach či o sexe. Každá séria je iná, no spája ich jedno – témy, o ktorých sa na verejnosti bežne nehovorí.
Prvá séria má názov „Nudná, vážna téma začne zrazu pozoruhodne fascinovať“. Voiceover tu nadnesie extrémne citlivú politickú otázku. Ale vďaka sporo odetej žene a vďaka spôsobu, akým je téma poňatá, vskutku prestáva byť nudná.
Ďalšia séria „Moderný fenomén spoločnosti očami starších ľudí“ predstavuje ľudí z generácie pred Beetles, ktorý hovoria o sociálnych médiách a novodobých filmoch.
Tretia séria už v názve stavila na wording („Shakespearean Sexts“) a uvádza hercov na javisku v klasických dobových odevoch. Pri recitácií expresionistickým spôsobom odhaľujú pravdu o súčasných vzťahoch medzi mužom a ženou.
AXE tak zachováva svoj tradičný koncept kampaní, keď pred rokom vyzýval mužov a ženy, aby sa sprchovali spolu a ušetrili tak vzácny zdroj – vodu.
Zdroj: Popsop.com

