Do súťaže prihlasujú práce reklamné agentúry české i slovenské.
Aj tohtoročný 17. ročník kreatívnej súťaže METRO Zlatá pecka usporiadáva Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie. Odborná porota na čele s reklamným režisérom Tomášom Mašínom garantuje výber toho najzaujímavejšieho z oblasti printu, televíznych a rozhlasových spotov a multimediálnej a internetovej reklamy.
Výsledky súťaže sa započítavajú do hodnotenia Agentúry roka.
Termín uzávierky pre príjem exponátov je stanovený na 16.11.2011 a slávnostné vyhlásenie víťazov a predávanie cien prebehne vo februári 2012. Nominované exponáty (shortlist) vrátane ukážok jednotlivých prác budú od 28.11.2011 zverejnené na www.zlatapecka.cz.
Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

