Každoročná charitatívna zbierka Tehlička chce tentoraz komunikovať "vo väčšom".
Občianske združenie SAVIO opäť otvára verejnú zbierku Tehlička. Postaviť nemocnicu pre deti v juhosudánskom Maridi chce však tentokrát aj za pomoci celoslovenskej kampane. Kreatíva vznikla v agentúre Jandl.
Priebeh kampane, PR a komunikáciu zabezpečuje niekdajší marketingový riaditeľ kresťanskej TV Lux Peter Novák, ktorý teraz pracuje pre Saleziánov dona Bosca. Ako povedal pre Stratégie.sk, po šiestich rokoch sa SAVIO rozhodlo komunikovať charitatívnu akciu aj prostredníctvom nadlinkových aktivít, ktoré doplnia doterajšie – oslovovanie základných a stredných škôl či saleziánskych mládežníckych stredísk.
Kampaň k tohtoročnej Tehličke bude v televízii, rozhlase, printe, na webe, v outdoore (citylighty a billboardy v ôsmich mestách) a tiež vo vlakoch. Podarilo sa získať vyše tridsať partnerov a mediálnych partnerov. Kampaň štartuje v týchto dňoch. Jej claimom je "Pomôžte zmierniť bolesť".
VIZITKA KAMPANE
Kreatívny riaditeľ: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Director: Pavel Fuksa a Alexis Blanco
Account Manager: Martin Janík
Produkcia: Protos production
Réžia: Cosmoboy
VIZUÁLY KAMPANE
KAMPAŇ PRE ŠKOLY (kde sa môžu deti alebo rodičia zapojiť tiež a vyjadriť podporu samolepkami)
Zdroj: Ivan Krasko