StoryEditor

Po teasingu prišla J&T; Banka s novou kampaňou

20.09.2011, 00:00

Kampane J&T; Banky patria už tradične k tým provokatívnejším. V tomto duchu sa nesie i najnovšia, v poradí už tretia kampaň. Nápad zatrešila agentúra Wiktor Leo Burnett.

Premiérové odvysielanie reklamného spotu promovala krátka teasingová kampaň s názvom „Pravda o pristátí na Mesiaci“. Teasing prebiehal od polovice septembra v rámci brandingu na portáloch a na sociálnej sieti Facebook.

Spoty sú opäť charakteristické odvážnym nápadom – keď chcete v živote niečo dosiahnuť, musíte v prvom rade myslieť na seba. Život je o výnimočných príležitostiach, a preto je dôležité využiť skutočne každú z nich.

Prvý zo série TV spotov odhaľuje „skutočnú pravdu“ o pristátí na Mesiaci. Z rekonštrukcie pristátia sa divák dozvie pravdu o tom, prečo práve Armstrong bol prvý na Mesiaci, ako vlastne pôvodne znela veta o „veľkom kroku“ a tiež niečo o morálnych vlastnostiach Neila Armstronga.

Kampaň, ktorá pracuje s kontroverznou témou egoizmu, bude pokračovať ponukou ďalších produktov a výhod v TV, printoch, na internete a na sociálnych sieťach.

TV spot kampane:

 

Vizuál kampane:

 

Vizitka kampane:
Názov kampane: Kto nemyslí na seba, nikdy nič nezíska
Klient: J&T BANKA
Produkt: termínovaný vklad
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Štefan Andrejco, Peter Kačenka
Art director: Štefan Andrejco
Copywriter: Matúš Švirloch, Martin Keder
Account director: Klaudia Benkovská
Account manager: Ivana Jakubíková
Použité médiá: TV, print, online
Termín nasadenia: od 19.9.2011
Produkcia televízneho spotu: Leopard production v koprodukcii s TV JOJ
Réžia: Dominik Miškovský
Použitá hudba:
skladba Antonín Dvořák: Symfonia No.9, II.časť Largo / úprava: Michal Novinski
Autor komponovanej hudby: Michal Novinski

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2025 04:05