StoryEditor

FLEMA: 3 shortlisty pre Mediaedge:cia, 3 pre Istropolitana Ogilvy, 2 pre Zaraguza Digital

16.09.2011, 00:00

Dva shortlisty obdržala práca Podeľte sa o úspech, ktorej autormi je agentúra Istropolitana Ogilvy a Zaraguza Digital. Pričom práca získala šancu na víťazstvo v dvoch kategóriách – Najlepšia malá kampaň a Najlepšie využitie digitálnych médií. Mediálne projekt v oboch prípadoch zastrešila agentúra Mediaedge:cia.

Shortlist získal i projekt Dede v kine v kategórií Najlepšie využitie kinoreklamy. Idea pochádza z dielne Istropolitana Ogilvy, mediálne plánovanie z dielne Mediaedge:cia.

Projekty boli zrealizované pre klienta Slovak Telekom.

FLE media awards (FLEMA) oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií na Slovensku a v Česku.

 

 

Zdroj: Erika Brindzová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 03:44