Hlavným headline kampane je: Join us or Die - Hľadáme nových bojovníkov.
„Ponúkame voľné pracovné pozície v našej spoločnosti a rozhodli sme sa to urobiť trochu inak a kreatívne,“ hovorí marketingový riaditeľ Azet.sk Jindřich Staněk. „Pripravili sme marketingovú kampaň a dokonca vlastnú microsite,“ dodáva.
Microsite www.azet.sk/kariera je špeciálne vytvorená stránka k tomuto projektu a obsahuje všetky nové pozície, ktoré aktuálne Azet.sk obsadzuje. Stránka sa bude priebežne aktualizovať a voľné pracovné pozície budú pravidelne dopĺňané, nakoľko ide o dlhodobý projekt z časového hľadiska.
Okrem vlastnej stránky bude kampaň podporená aj reklamou v dvoch celoplošných rádiách. Naplánované sú aj printové médiá – reklama v dvoch celoslovenských denníkoch, ale aj v týždenníkoch a mesačníkoch. Kampaň je možné vidieť aj na bigboardových plochách v hlavnom meste.
Zdroj: Azet.sk