IAB Slovakia zverejnil víťazov druhého ročníka súťaže o najlepšiu záverečnú prácu na tému Internet ako médium. Víťazkou sa stala Katarína Kojtalová zo Žilinskej univerzity s prácou Online marketing a jeho aplikácia na portál Liptov.sk.
Víťazná bakalárska práca sa vyznačuje komplexnou analýzou a konštruktívnymi návrhmi. V mnohých aspektoch dosahuje víťazná práca úroveň diplomovej práce.
Na druhom miesta sa umiestnila Sáša Bidleňová z Univerzity Konštantína Filozofa s ročníkovou prácou Analýza profilových fotografií užívateľov Facebooku, v ktorej študentka aplikuje metódu zostavenú odborníkmi na médiá na analýzu profilových fotografií facebook užívateľov.
Tretie miesto obsadil študent Slovenskej technickej univerzity Jakub Števcech s bakalárskou prácou Poznámkovanie webových stránok, v ktorej sa venuje automatickému vytváraniu poznámok do webových stránok.
Porotcovia sa zhodli, že úroveň prác bola oproti minulému roku o čosi vyššia a kvalita ale aj zameranie opäť veľmi rôznorodé.
„V druhom ročníku súťaže sme sa snažili motivovať aj samotné vysoké školy a školiteľov záverečných prác, aby práce prihlasovali, čo sa nám čiastočne aj podarilo,“ uviedla výkonná riaditeľka IAB Slovakia Veronika Pizano a dodala: „Chceli by sme súťaž posunúť ďalej tým smerom, aby práce študenti písali už s tým zámerom, že ich prihlásia a orientovali ich tak čo najpraktickejšie.“
Prvé tri práce si môžete stiahnuť na http://www.aimsr.sk/studentska-sutaz-aim/.
Cieľom súťaže je podporiť záujem študentov vysokých škôl a univerzít na Slovensku o skúmanie problematiky internetu ako média a motivovať ich k záujmu a štúdiu nových poznatkov a hľadaniu inovatívnych riešení v tejto oblasti.
Zdroj: IAB Slovakia