Ako sa nové technológie v spotoch zobrazujú cez emócie. AdArena z Marketéra.
Predpokladám, že HD TV ste už videli naživo a viete, čo sa dá od toho očakávať. Technológie sú super, ale čo keď ich musíme zobraziť a odpromovať na starších zariadeniach? V tomto ohľade je úloha kreatívy nenahraditeľná, pretože musí na zobrazenie technologického zážitku nájsť inú cestu. A tiež treba priznať, že mnohé technologické skratky a výrazy treba poľudštiť a dodať im trocha emócie, aby sme mali šancu porozumieť ich reálnemu prínosu. Pre kanadského telco providera pripravila tento spot v BBDO Toronto.
Pre spomienku má AdArena pre vás ďalšie 2 spoty, ktoré prezentujú technológiu cez iný pohľad a emócie.
Máte tip na reklamu, ktorá by sa mala objaviť na blogu? Píšte na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
A najnovšie došlo aj na AdArena Facebook page.
Zdroj: Michal Halmeš