StoryEditor

Lowe GGK Bratislava prekročila hranice 35 krát

15.12.2011, 23:00

Reklamná agentúra Lowe GGK vytvorila reklamnú kampaň pre svojho medzinárodného klienta Baumit International, ktorá bude nasadená v 35 krajinách sveta od Portugalska cez Rusko až po Čínu.

Zadaním bolo vytvoriť medzinárodnú komunikačnú kampaň pre novú kolekciu fasádnych farieb Baumit Life (systém fasádnych farieb). Cieľovou skupinou bola verejnosť - muži a ženy vo veku 30 – 60, ktorí sa chystajú stavať rodinný dom alebo rekonštruovať bytový dom; a odborná verejnosť - architekti, realizačné firmy, stavebniny, obchodní zástupcovia Baumit.

Agentúra vytvorila názov pre produktový rad, Life logo, televízny spot, šesť kľúčových vizuálov, video prezentáciu pre vzorkovníky Big Life a Taste of Life, dizajn 4 nových vzorkovníkov farieb a POS materiály do predajní.

TV spot v anglickej verzii:

 

Vizuály:


Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Jozef Červeň, Ondrej Kořínek

Art Director: Lubš Kips, Jozef Červeň

Copywriter: Ondrej Kořínek

Réžia: Tomáš Zavarský

Produkcia: Protos, s.r.o.

Postprodukcia: Stone s. r. o.

Zdroj: Lowe GGK

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 22:09