Reklamná agentúra Lowe GGK vytvorila reklamnú kampaň pre svojho medzinárodného klienta Baumit International, ktorá bude nasadená v 35 krajinách sveta od Portugalska cez Rusko až po Čínu.
Zadaním bolo vytvoriť medzinárodnú komunikačnú kampaň pre novú kolekciu fasádnych farieb Baumit Life (systém fasádnych farieb). Cieľovou skupinou bola verejnosť - muži a ženy vo veku 30 – 60, ktorí sa chystajú stavať rodinný dom alebo rekonštruovať bytový dom; a odborná verejnosť - architekti, realizačné firmy, stavebniny, obchodní zástupcovia Baumit.
Agentúra vytvorila názov pre produktový rad, Life logo, televízny spot, šesť kľúčových vizuálov, video prezentáciu pre vzorkovníky Big Life a Taste of Life, dizajn 4 nových vzorkovníkov farieb a POS materiály do predajní.
TV spot v anglickej verzii:
Vizuály:
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Jozef Červeň, Ondrej Kořínek
Art Director: Lubš Kips, Jozef Červeň
Copywriter: Ondrej Kořínek
Réžia: Tomáš Zavarský
Produkcia: Protos, s.r.o.
Postprodukcia: Stone s. r. o.
Zdroj: Lowe GGK

