Po ukončení akvizície má v BigBoard Praha stopercentný podiel.
Slovenská mediálna skupina Joj Media House prevzala českú outdoorovú spoločnosť BigBoard Praha. Ako uvádza v tlačovej správe, 6. marca ukončila akvizíciu a prebrala 100-percentný podiel. O firme hovorí ako o "lídrovi outdoorovej reklamy na českom trhu".
Predsedom predstavenstva v BigBoard Praha naďalej ostane Richard Fuxa. V tlačovej správe sa vyjadril, že vstup Jojky bude "zárukou stabilného obchodného rastu firmy". Predseda predstavenstva Joj Media House Richard Flimel uviedol, že dlhšie hľadali spôsob vstupu na český mediálny trh a v BigBoarde sa im naskytla príležitosť. Očakáva upevnenie pozície BigBoardu na trhu.
K akvizícii dochádza po tom, čo sa súčasťou koncernu BigBoard Praha stala spoločnosť News Outdoor, podľa odborného periodika Marketing & Media "jedného z kľúčových hráčov na outdoorovom trhu". Spoločnosti sa akcionársky prepojili k 30. januáru. Predošlým vlastníkom News Outdooru bol News Corporation, ktorý chcel z outdoorového trhu vystúpiť.
Do portfólia Joj Media House patrí tiež BigBoard Slovensko a televízie Joj a Pluska.
Zdroj: ik