StoryEditor

Joj Media House ovládol český BigBoard

13.03.2012, 23:00

Po ukončení akvizície má v BigBoard Praha stopercentný podiel.

Slovenská mediálna skupina Joj Media House prevzala českú outdoorovú spoločnosť BigBoard Praha. Ako uvádza v tlačovej správe, 6. marca ukončila akvizíciu a prebrala 100-percentný podiel. O firme hovorí ako o "lídrovi outdoorovej reklamy na českom trhu".

Predsedom predstavenstva v BigBoard Praha naďalej ostane Richard Fuxa. V tlačovej správe sa vyjadril, že vstup Jojky bude "zárukou stabilného obchodného rastu firmy". Predseda predstavenstva Joj Media House Richard Flimel uviedol, že dlhšie hľadali spôsob vstupu na český mediálny trh a v BigBoarde sa im naskytla príležitosť. Očakáva upevnenie pozície BigBoardu na trhu.

K akvizícii dochádza po tom, čo sa súčasťou koncernu BigBoard Praha stala spoločnosť News Outdoor, podľa odborného periodika Marketing & Media "jedného z kľúčových hráčov na outdoorovom trhu". Spoločnosti sa akcionársky prepojili k 30. januáru. Predošlým vlastníkom News Outdooru bol News Corporation, ktorý chcel z outdoorového trhu vystúpiť.

Do portfólia Joj Media House patrí tiež BigBoard Slovensko a televízie Joj a Pluska.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 08:52