StoryEditor

Chlapi vedia prečo – nová kampaň Topvaru

03.05.2012, 15:49

Topvar stavia na chlapov, čo si vedia nájsť čas na vynikajúce pivo a ocenia peknú ženu.

Topvar má novú kampaň. Pochádza z dielne MUW Saatchi & Saatchi a je založená na novej kreatívnej platforme „Chlapi vedia prečo“.

Súčasťou kampane sú dva 20" TVC Pena a Slnečník, ktoré režijne vytvoril český režisér Dominik Miškovský v produkcii Eallin. Kampaň namixovaná z TV, rádia, printu/OOH je spustená od 1.5.2012.

VIZITKA TVC KAMPANE:

Názov kampane: Topvar. Chlapi vedia prečo
Klient: Pivovary Topvar
Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Branislav Mladý
Art director: Branislav Mladý
Account manager: Katka Kohoutová
Produkcia: Eallin
Režisér: Dominik Miškovský
Mediálna agentúra: MEC

VIZITKA RÁDIO KAMPANE:

Názov spotu: Vlepím ti?
Copywriter: Katka Kurečková
VIZITKA PRINT/OOH:
Art Director: Ľubomír Bercel
Fotograf: Táňa Hojčová
Account Manager: Katka Kohoutová

http://youtu.be/diFU2qZhIhw

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 02:50