Topvar stavia na chlapov, čo si vedia nájsť čas na vynikajúce pivo a ocenia peknú ženu.
Topvar má novú kampaň. Pochádza z dielne MUW Saatchi & Saatchi a je založená na novej kreatívnej platforme „Chlapi vedia prečo“.
Súčasťou kampane sú dva 20" TVC Pena a Slnečník, ktoré režijne vytvoril český režisér Dominik Miškovský v produkcii Eallin. Kampaň namixovaná z TV, rádia, printu/OOH je spustená od 1.5.2012.
VIZITKA TVC KAMPANE:
Názov kampane: Topvar. Chlapi vedia prečo
Klient: Pivovary Topvar
Reklamná agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Copywriter: Erik Reingraber, Branislav Mladý
Art director: Branislav Mladý
Account manager: Katka Kohoutová
Produkcia: Eallin
Režisér: Dominik Miškovský
Mediálna agentúra: MEC
VIZITKA RÁDIO KAMPANE:
Názov spotu: Vlepím ti?
Copywriter: Katka Kurečková
VIZITKA PRINT/OOH:
Art Director: Ľubomír Bercel
Fotograf: Táňa Hojčová
Account Manager: Katka Kohoutová
http://youtu.be/diFU2qZhIhw
Zdroj: Erika Brindzová

