StoryEditor

Slovenské agentúry pripravili komunikáciu pre írskeho mobilného operátora 48

21.02.2012, 23:00

Protos Productions a GunPowder Directors zabezpečili produkciu kampane.

Agentúry Protos Productions a GunPowder Directors vyhrali medzinárodný tender na realizáciu launchu novej značky írskeho mobilného operátora 48. Kampaň pripravila írska reklamná agentúra Brando Dublin a Brando Praha.

Značka 48 je určená výhradne len pre vekovú skupinu 18 – 22 a ponúka mesačný paušal na volania a SMS do všetkých sieti  za fixnú cenu 10 eur. Témou kampane aj spotu je to obdobie 4 rokov, počas ktorých život cieľovky riadia pre nich zásadné, uletené, experimentálne udalosti. Hlavná hrdinka má na začiatku 18 a na konci 22 rokov a spot je jej flashbackom na obdobie a zážitky, ktoré sa v tom životnom období dejú a formujú: priateľstvá, lásky, rozchody, bláznivé experimenty.

Kampaň “Go Conquer!” bude nasadená v Írskych médiach. Nakrúcanie aj postprodukcia sa realizovali kompletne na Slovensku. Za kamerou stál Juraj Chlpík, postprodukciu malo na starosti Studio 727. Vizuály ku kampani fotil Branislav Šimončík.

VIZITKA KAMPANE

Client: 48
Agency: Brando Dublin, Brando Prague
Creative director: Brendan O‘Flaherty
Account director: Marianna Radosova
Art director: Matt Evans
Copywriter: Tom Jackson
Director: GunPowder Directors
Camera: Juraj Chlpík
Producer: Barbara Kipsová
Photographer: Branislav Šimončík
Editing: Ondrej Azor
Music: Keep Shelly in Athens - DIY

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. november 2025 07:22