StoryEditor

Najdlhšia báseň je od Tatra banky

19.12.2011, 23:00

Vytvorili ju užívatelia Facebooku ako súčasť kampane. Báseň sa pretavila do 40 metrov dlhého polepu na Hodžovom námestí. Celú kampaň pripravila agentúra VACULIK ADVERTISING.

Na polepe je umiestnený úryvok z básne, ktorú užívatelia napísali spolu s Ľubomírom Feldekom prostredníctvom aplikácie Veršovaný status. Aplikáciu vytvorenú tiež agentúrou VACULIK ADVERTISING si vyskúšalo už 1 000 používateľov a keďže je stále aktívna, dĺžka básne každým dňom rastie. Úryvok si môžu ľudia prečítať od 7. 11. 2011 do 7. 1. 2012.

Súčasťou kampane na limitovanú edíciu kreditnej karty venovanej práve Ľubomírovi Feldekovi je aj dvojminútový divadelný spot.

Spot zahrali študenti VŠMU v piatok 16. 12. 2011 pred Shakespearovou hrou Skrotenie zlej ženy, ktorú do slovenčiny preložil Ľubomír Feldek. Obecenstvo v Slovenskom národnom divadle sledovalo, ako herci zložili tri metre širokú kreditnú kartu zo zväčšených obálok Feldekových kníh.

Spot študentov VŠMU:

 

Outdoor:

Klient: Tatra banka

Agentúra: VACULIK ADVERTISING

Account Manager: Radovan Teuschel

Creative Director: Dejan Galovič

Art Director: Peter Hrevuš

Copywriter: Lenka Bónová, Peter Hrevuš, Vladimír Križan

Digital Creative Team: Rastislav Šubert, Marko Kolár

Digital Art Director: Samuel Bednár

Digital Copywriter: Vladimír Križan

Réžia divadelného spotu: Roman Gregorička 

Zdroj: VACULIK ADVERTISING

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 17:50