Vytvorili ju užívatelia Facebooku ako súčasť kampane. Báseň sa pretavila do 40 metrov dlhého polepu na Hodžovom námestí. Celú kampaň pripravila agentúra VACULIK ADVERTISING.
Na polepe je umiestnený úryvok z básne, ktorú užívatelia napísali spolu s Ľubomírom Feldekom prostredníctvom aplikácie Veršovaný status. Aplikáciu vytvorenú tiež agentúrou VACULIK ADVERTISING si vyskúšalo už 1 000 používateľov a keďže je stále aktívna, dĺžka básne každým dňom rastie. Úryvok si môžu ľudia prečítať od 7. 11. 2011 do 7. 1. 2012.
Súčasťou kampane na limitovanú edíciu kreditnej karty venovanej práve Ľubomírovi Feldekovi je aj dvojminútový divadelný spot.
Spot zahrali študenti VŠMU v piatok 16. 12. 2011 pred Shakespearovou hrou Skrotenie zlej ženy, ktorú do slovenčiny preložil Ľubomír Feldek. Obecenstvo v Slovenskom národnom divadle sledovalo, ako herci zložili tri metre širokú kreditnú kartu zo zväčšených obálok Feldekových kníh.
Spot študentov VŠMU:
Outdoor:
Klient: Tatra banka
Agentúra: VACULIK ADVERTISING
Account Manager: Radovan Teuschel
Creative Director: Dejan Galovič
Art Director: Peter Hrevuš
Copywriter: Lenka Bónová, Peter Hrevuš, Vladimír Križan
Digital Creative Team: Rastislav Šubert, Marko Kolár
Digital Art Director: Samuel Bednár
Digital Copywriter: Vladimír Križan
Réžia divadelného spotu: Roman Gregorička
Zdroj: VACULIK ADVERTISING