Cieľovú skupinu oslovuje nezvyčajne. Na pultoch predajní majú napríklad návštevníkov upútať skúšobné zrkadlá s nálepkami predstavujúcimi model novej Nokia N9.
Podporná kampaň výrobcu mobilných telefónov nasledovala po launchovej kampani módnej novinky Nokia N9. V spojení s celoslovenskou akciou a adrenalínovou súťažou „Chyť si nový módny hit“, ktorá si získala pozornosť tlačených aj elektronických médií a reportáž o celej udalosti uviedla módna Fashion TV. „Nový módny hit“ po uvedení na slovenský trh tentoraz oslovuje cieľovú skupinu zákazníkov nezvyčajným spôsobom, a to priamo medzi luxusným tovarom a šperkami vo výkladoch klenotníctiev Aurum. Na pultoc h predajní súčasne upútajú návštevníkov skúšobné zrkadlá s nálepkami predstavujúcimi model novej Nokia N9 v životnej veľkosti a celej svojej kráse. V rovnakom čase prekvapuje Nokia N9 súbežne všetkých návštevníkov v kinách a multiplexoch spoločností Continental Film a Cinema City v Bratislave a ďalších desiatich slovenských mestách. Tu sú na zrkadlách toaliet umiestnené nálepky, vďaka ktorým sa môže jednoducho a zábavne každý na vlastné oči presvedčiť, ako mu nová Nokia N9 pristane. Kampaň si svojou netradičnou formou získava pozornosť predovšetkým tých zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o horúce trendy, a zároveň vedia oceniť kvalitu a spoľahlivosť.
Zdroj: Stratégie